en kall, grå och tråkig dag. mitt i april.

Idag var det en alldeles meninslös dag. gick i skolan i typ 2,5 timmar. Lite samhäll och sen en jäkla teater som gjorde mig trött och rastlös. Men sen var jag fri! :D då drog jag hem.

Och snart ska jag och käraste Anki-panki (MOHAHAHAHAH) iväg för att kolla in Komposters på Mosebacke. Men först ska vi dricka lite Cola.

Kallt har det också varit idag. Fy fan för vädret! Kan det inte bli lite varmt med massa sol som det var för några veckor sen, så där så man kan va ute med lite kläder? Trodde ju sommarn höll på att komma, men nej. Tydligen inte. (skit Sverige)

Nu måste jag kila. Måste dricka lite vatten, annars får jag mer huvudverk än vad jag redan har.....:/

Puss o BAJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0