en tjock korv!

nu är det påsklov. måste betyda att det typ närmar sig påsk?
aja. det märker man allafall på min hårfärg. ser ut som en misslyckad jävla påskkärring ^^
men det är ju najs det med... HEHEHEHHEHEHEHE

idag har jag fixat nytt leg. så det är färdigt ngngång nästa vecka. skiit bra.
solen skiner som fan också. skönt! :)

nu bara måååste jag få va lite negativ.....

DET ÄR DÅLIGT MED DYRA SAKER
DET ÄR DÅLIGT ATT DET INTE ÄR VARMARE UTE
DET SUGER NÄR MOLNEN TÄCKER SOLEN
DET ÄR TRÅKIGT ATT LOVET BARA ÄR I EN VECKA
DET ÄR INTE KUL ATT JAG SER FÖRJÄVLIG UT I HÅRET
DET ÄR FAN INTE KUL
DET ÄR FAN INTE ROLIGT
DET ÄR FAN INTE BRA
FANFANFANFANFAN


.... jag suger på att komma på saker att klaga på!

                                                                   <-- ser ni vad mina vänner stoppar i sig??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0