jahapp. sol var det också ja.

idag har det ju fan varit sommar!! hoppas det håller i sig.
skulle iofs inte förvåna mig om det snöar nästa vecka...

idag har mitt huvud snurrat. jag har varit lite halvt borta också.
men det gör ingenting. för ikväll ska det bli kul. precis som igår. då var det roligt.
nu har jag påsklov. det är skönt.
ledig en hel vecka. behövs kan jag säga. jag har inte så mkt att klaga på i skrivande stund, förutom att jag är hungrig, mår lite illa, blir förbannad på det där jävla pipet i öronen som vägrar försvinna, vet att jag kommer vakna upp med ännu mer snurr i huvet imorron vilket fucking suger och så är det bara april.
fan långt kvar till sommarlovet ju.

en sak är bra. jag har ett jävla sommarjobb tills i sommar. det är bra. jag är ganska bra.

                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0