stendöd, död som en sten.

jag är jag är jag är, inte gjord av sten.
nej. stenar är hårda. saknar hjärna, hjärta och en jävla massa känslor.

kanske att det finns mänskliga varelser utan allt det, men vet fan inte. Vore ju omöjligt att fungera om man inte hade ett litet tickande hjärta som håller ihop det hela. (och för att inte tala om levern, buktjöttlar, lilltår och det..)

Fast endel människor är som stenar. stilla, döda jävlar. undra hur dom överlever. kanske att dom inte gör det heller. kanske därför dom dör tidigt. jag vet vissa sten-människor. inte roliga dom inte. Fast dom har ju inte valt det själva, att dom är funtade som dom är. Ingen kan ju styra sånt, sånt om hur man blir. värsta sorgligt ju. 

Äh va fan. nu vet jag inte vad jag skriver om igen. sitter bara och svamlish. 
men det är ju helt ok. ganska trevligt också, till på köpet ? ! 
 torsdag idag.  fredag imorron. för att bevisa min logik av veckodagarna.
(då var det alltså onsdag igår?!!)



                                        






GODNATT!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0