och jag rullade ner för backen och kände asfalten skrapa mot mitt fula pannben.

Ännu en bra helg avklarad.
Hann med att få en glasflaska kastad i huvet, ett hål i ryggen, och en jävla massa öl. Kul som fan!
Igår firade vi Emelie som fyllde 18 genom att gå ut, så jag var inte pigg i morse kan jag säga. Men det var det värt.

Hörde att det är Valborg på tordag också. Härligt härligt.
Sen hörde jag också att det är fredag dagen efter och att vi är lite lediga då. Mycket härligt.

Fan. Ska sova sådär töntligt tidigt ikväll. Hoppas det funkar. Har ju ett huvud som håller på att sprängas. Kanske att man tar en sån där tablett eller två..  som gör att verken upphör.

Imorse var det en liten skogsmulle som sågade ner ett banta-stort träd utanför Ankans balle. PANG sa det, när det föll ner på det gröna gräset. Det knastrade också lite. Lite häftigt sådär. Ja, så häftigt att Anki-panki va tvungen att stoppa ut huvet mellan balle-räckerna för att se riktigt bra. Det var kul. Och så.

Idag försökte min kära lillebror lära mig att stå på en skateboard utan att ramla av. Det var nog ett nöje för töntarna som glodde på! Jävla nördar. Lovar att dom skrattade åt mig.. fast, det skulle jag nog också ha gjort. haha, för jag ramlade ju av in the fart, typ två meter efter att jag började åka. Det kanske gick 2 km/h, så det gjorde ju inte så ont. Kände mig bara jävligt klantig, dum och helt SÄÄMST!

Men det bjuder jag på, HIHIHIHIHIIHIHIHIHIIIIIIII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0