och jag satt där och tänkte: kan ni inte bara vara tysta..?

Onsdag.  (Lillördag)

Ja, men det var ju jätte kul att sitta på en fullpackad buss med ryssar som bara sa "njet" och "da" hela tiden.
Det var ju verkligen precis det jag behövde, när jag satt där inklämd mot fönstret med en njetande ryss mot örat i kissnödighetens stund. För det var jag; kissnödig och jävlig.

Det var påväg från Märsta det hela inträffade. Dom väljer alltså att åka till Sigtuna av alla platser. På buss 570. På platsen brevid mig. Va fan.
Och glada var dom jävlarna också. Tror dom var påtända eller nått. För så kul kan det väl inte vara att se Märstas smultronställen; Lidl, Märsta Centrum och Arlandagymnasiet...? Isåfall missade jag något.
Sen hoppade hela bunten av vid Sigtuna busstation, lika glada och kåta på livet.
Tror dom hade något fuffens för sig.   hihihihi
Skit samma. Ville bara dela med mig av någon sorts irritation-känsla jag hade för någon timme sedan.

Då var ju alltså käraste Valborg imorgon. Och jävlar vad jag tycker att man ska få vara ledig då. Faktiskt. Iofs så var det någon som tänkte till och gjorde bakisdagen till en röd dag. Det tackar vi för.

Känner mig stressad. Ska bara äta upp glassen, sen måste jag fixa allt det där!


                                                                                     
                                                                 (klicka på bilden för större format)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0