Älska livet, tönt. Eller drick kaffe.....

Kaffe gör en så glad. Så fort jag druckit lite kaffe, så känns allt så hiiimla bra! Även fast det redan känns bra, så känns det ännu bättre med kaffe i kroppen. Värsta drogen ju.
Fast det blir inte så bra om man dricker tre stora koppar innan man ska sova, för då kan man inte sova. Inte jag allafall. Det är lite synd, för det är ju så gott.

Aftonbladets hemsida står det att Lady Gaga vill ha sex med Take That. Hon vill ha alla fyra samtidigt. Är det någon i denna värld som bryr sig? Varför skriver man om såna skit-saker? (det gjorde iofs jag med nu, men det var bara för att upplysa er om vad dåliga nyheter är....)

Nu orkar jag inte skriva mer. Kanske ska dricka lite mer kaffe?

/Ewelina


             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0