En torsdag.

Nu är det bara fem dagar kvar tills lönen kommer! Och tills skolan börjar.. Ja, man kan ju inte få allt.
Då gäller det att ta vara på dom dagarna som är kvar av detta lilla sommarlov då. Ska nog göra det imorgon, sola lite kanske, om det inte blåser sönder ute såklart.

Jag var jätte duktig idag, för jag lagade världens godaste middag! :D Det var dock inte så svårt, men det behöver inte vara svårt för att det ska vara gott. Jag gjorde faktiskt pasta med sån där go sås till. Ost-sås till på köptet. Parmesanost för att vara exakt. Och så tog jag med mig lillebror till Ica och köpte glass, sen gick vi och hyrde film, en till honom och en till mig. Han fick en klubba också, för att han är så gossi. (jag fick också en klubba, för att det var jag som höll i pengarna.. hehehe)
Jag var världens bästa storasyster idag.
För dagen började med att jag gick upp halv åtta och gav min söta lillebror frukost, han fick tillochmed varm o'Boy och jätte goa mackor (gjorda av världens bästa syster). Sen sa jag  hej då min gulliga lillebror, ha en jätte bra dag. Han fick en idyllisk och trygg familje-upplevelse idag med andra ord. Jag skulle också vilja ha haft en syster som jag när  jag var i hans ålder... Värsta mysigt ju.
Och så har jag kollat på gamla bilder från när jag var liten. Jag var hur gullig som helst. Synd att det inte höll i sig bara, som pappa brukar säga. ^^  haha, man kan faktiskt vara gullig på olika sätt. Juste pappa.


Godnatt gott folk.
/Ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0