Fredag den tjugoförsta Augusti tvåtusennio

Jag drömde en jätte hemsk dröm inatt! Tror att jag grät i sömnen tillochmed. Fy bubblan. Sånt är inte kul. Men jag blev glad när jag vaknade och fattade att det bara var en dröm, för den var så verklig att man blir lite rädd.

Jag har precis suttit ute och solat lite med mor min, men det blåste för mycket att det blev kallt så fort solen åkte bakom molnen. Kollade på Wallander och åt frukost imorse också. Det spelar ingen roll att jag redan sett en film en gång. Jag kan se den minst fyra gånger till. Jag ser alltid nya saker i filmer om jag ser om dom, och då blir dom bättre. Lite konstigt sådär.
Idag är det fredag! Min sista fredag på detta sommarlov också.. det känns. Men men. Allt har ett slut, även ett sommarlov.

Vet inte vad jag ska göra ikväll. Det får man se då.

Ha en bra dag gott folk! :D

/Ewelina


               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0