höst

Det börjar bli kallt nu känner jag. Eller inte Kallt. Men mindre varmt, och mer höst! Lite sorgligt sådär, men så är det i Sverige.

Jag har precis duschat, och mitt hår luktar hur gott som helst. Det är för att jag har ett jätte gott shampo och balsam. Inte för att det är gott att äta, men det doftar gott allafall. :)

Jag måste gå och lämna tillbaka filmerna som jag hyrde igår, jag vill inte betala för att dom är för sent återlämnade. Fast det är nog ganska lugnt, för dom ska vara tillbaka senast klockan sju ikväll. Men ändå.
Har ingenting att göra, därför som jag bloggar.. om ingenting. Haha, världens tråkigaste inlägg, jag vet. Men vad ska jag annars göra?

/Ewelina



                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0