ibland..

Ibland kan man känna sig så ensam, även fast man har så många omkring sig.
Ibland kan man känna att man är så långt ifrån alla, även fast det bara är att ringa någon.
Ibland kan man känna att det inte spelar någon att dom som man tycker om, tycker om en tillbaka.
Ibland kan man känna sig jobbig och orkar inte ringa och tjata på någon.

Ibland kan man känna sig bortglömd för att ingen ringer.
Ibland kan man känna, att ni faktiskt inte behöver en.


Ibland känns ni bara så långt borta.
Ibland är jag bara så ensam.


Men bara ibland.

Jag är bortskämd med att ha er braiga människor runt mig hela tiden, att jag känner mig ensam så fort ni inte är där.

(Jag läste en artikel idag, om en tjej som under hela sin uppväxt fått se sin mamma punda och dricka. Hon och sina syskon kunde bli lämande ensamma i över en vecka, bara för att mamman skulle få tag på knark. Hennes pappa kunde hon inte vara hos, för han våldtog henne. Hon fick ta han om sin mamma när hon hade däckat på vardagsrumsgolvet med sina alkis-kompisar.. Hon var ensam. På riktigt.)


Haha.
Stackars hon som har det bra.


..fast, det där med att ni inte skulle behöva mig var lite överdrivet. Klart man behöver mig. Alla behöver någon. Allra mest jag själv. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vet att någon behöver dig. Kram

2009-08-27 @ 20:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0