du vet, jag vill ju va som duuuu, jag vill se ut som du, gå som du, duuuu. det vill jag nuuu....

Och jag var rik igår. Som en kung i baren.. Kände mig väldigt rik, att jag bjöd mina nära och kära på tequila-rundor stup i ett. Jag gav dom cider, jag gav dom öl, jag gav dom äckliga, söta, sliskiga drinkar. Jag gav dom allt!

Mig själv också. Jag gav mig allt! Och kul var det. Och dyrt blev det.
Har inte vågat kolla hur mycket pengar som finns på kortet än, det får bli senare - den stunden, den sorgen.
Det blev sent också, och tidigt blev det i morse. Ankan, Kalle och Alex skulle fixa det där med tavlorna som dom skulle ställa ut på marknaden som är i Sigtuna idag. Därför blev det tidigt imorse. Känner mig fortfarande väldigt snurrig i skallen av allt från igår/i natt.  

Jag ska picnicka med Annica idag. Det ska bli väldigt trevligt. Men jag måste köpa lite bröd först, annars blir det inte kul. Det ska vara gott bröd förstår du, sånt där gott.
Sol blev det idag också, som vi önskade igår när regnet öste ner.. What a wonderful day!
Jag dricker apelsinjuice nu, försöker få i mig lite vitaminer. Man måste ju kompensera från alla onyttigheter som slank ner igår.. haha, jävlar vad mycket socker en cider innehåller. Tror man mest blir hög av sockret, än själva alkoholen. Därför dricker man inte cider. Därför dricker man... öl.

Nu ska jag ta tag i något som kallas Det. Du vet, det där livet som vi alla har så kärt, och som vi alla har att ta hand om. Jag ska ta hand om mitt liv, på allra bästa sätt. Därför går jag och köper bröd nu.

/Ewelina


    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0