Onsdag. Den 26 Augusti 2009. En grå Jävla dag.

Men fasiken då! Nu sitter jag och dricker en massa kaffe igen. Och jag som inte kommer kunna sova inatt då..
Äsch. Strunt i samma.

Min kära lärare ringde mig ikväll och sa att vi börjar halv elva imorgon istället för halv nio. Sång-läraren är tydligen fortfarande sjuk. Det gjorde mig glad kan jag säga! Inte för att hon är sjuk, utan för att min andra lärare ringde och sa det, och för att jag kan sova några timmar längre imorgon då. :D That's gonna be nice.

Jag och min lillebror åt middag tillsammans ikväll. Det var mysigt, för det kändes som höst när vi satt där i mörkret med ljusen tända på bordet. Jag försökte tvinga i honom salladen som jag hade gjort också, men nej. Tänk att barn ska vara så envisa med att inte tycka om sallad!? Det är ju gott för fan!

Imorgon är det torsdag, och sen är det äntligen fredag! Det ska bli skönt. Då kanske man kan få sova en liten stund.. en lite längre stund alltså.
Nu börjar tv-programmet jag ska se på.

Godnatt, kära medmänniskor.

/Ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0