solen är en skygg jävel

Ikväll solade jag. Jag solade solarium. Och det var så väldans varmt, förstår du. Trodde jag skulle dö där inne. Jag hade sån där kladdig sliskig olja på mig till på köpet, och det gjorde ju inte hela saken bättre. Usch. Men gudars så skönt det var att komma ut i friska luften sen efter dom där 20 svettiga minuterna.

och ja, jag erkänner att jag faktiskt solade solarium, men vad ska man göra när de naturliga solstrålarna gömmer sig bakom äckel-päckel molnen? Nej, juste...

Är trött nu... Ska sova om en stund, så jag orkar upp imorgon, när jag och Vickie picki päron pung och jag ska sola på morgonkvisten! :)
imorgon är det fredag föresten. Nice.

Ja.. men det var väl bara det jag ville säga, att det är lite synd om mig.. huvudverk och så också. Och varm. Shit happens. heheheh.
Godnatt på er gott folk.

/Ewelina


                            
                                      It's getting fucking hot in there...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0