tur att man vare sig röker eller äter kött då..

Jag gjorde hamburgare till middag. Ja, hamburgare - utan själva köttet då förstås. Gott var det, och jag åt två stycken! :D Men nu är jag mätt, fast det var ju det som var meningen..

Börjar bli lite nojig. Lite smått rädd för det där med svininfluensan som alla pratar om. Jag vet nu flera i min lilla närhet som råkat ut för skiten. Bara jag inte själv åker på den! Det där med vaxinet undrar jag lite över också, läste någonstans att det levereras till Sverige någongång i mitten av September.. Jag vill inte vänta ända dit!
..fast sen läser jag vidare, och en David Arvidsson talar ut, efter att ha varit sjuk i den nya influensan, och säger att det var som en vanlig influensa. Ah, men dåsa. Svina ner mig då. Om det ändå inte skulle vara någon större fara, menar jag..
När jag berättade för en kompis att jag var lite rädd för att man faktiskt kan om man blir sjuk, så sa hon lite lätt "ja, men det kan du när du går över gatan också.." och det har hon ju rätt i.

Kanske inte så mycket att oroa sig så för då. Lättad i överlag är jag ändå, då jag allra först trodde, när jag fick höra om den nya sjukdomen, att dom som blir sjuka faktiskt skulle förvandlas till svin...
haha, men så kul skulle vi inte få ha det!



Nu ska jag se på film! Godnatt gott folk.

/Ewelina


            





Jag vet en som är jätte bra, en som jag tycker om, och en som gör mig till världens gladaste! !
Jag vet en som är världens bästaste, och jag vet en som jag älskar.
Jag vet att han vet vem han är.
Det är du, du som känner dig träffad. Och det finns bara En i hela världen som kan göra det.
Duckman. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0