Brittan & jag

Jag skäms.

Jag skäms, för jag sitter och lyssnar på självaste Britney Spears! Allt från Oops! I did it again, Stronger, Lucky och Satisfaction till Radar och Womanizer. Det är pinsamt, jag vet. För jag tycker inte äns om musiken. Inte sån där dunka-dunk-puls-dansa-porrigt-till-musik. För det är inte musik, det har inte äns texter värda att lyssna på. Det är sånt som görs så att snygga tjejer ska ha något att dansa till i sexiga videosar på Mtv. Inget annat. Eller, jo såklart - så att killarna ska ha något hett att kolla på, på Mtv alltså ! Därför hatar jag sån skit. För att det är dåligt dåligt och jävligt dåligt med sånna som Britney Spears, Rihanna, Beyonce m.fl.

ÄNDÅ sitter jag och lyssnar! Men det är faktiskt väldigt oskyldigt. Därför att när jag var liten, så var det väldigt mycket Spice Girls och just Brittan her self. Alltså är det nostalgin jag är ute efter! Och det fick jag också; nostalgi från yngre dagar. Men nu känner jag att det räcker.

Hon bara gnylar och kvider som en liten fågelunge just nu känner jag. . och så ser jag framför mig när hon hade den där gula äckliga ormen runt halsen, typ år 2002 ? Och hon var ju bara "såååååå sexig!!" sades det i tidningarna.

Och jag fattade noll.


/Ewelina


                       


Ja men hon är ju verkligen SÅ het! (bara för att jag tog den fulaste bilden på henne, och bara för att jag är avis hehe.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0