Det där med småsyskon......

Klockan var inte mer än 08:46 när jag vaknar med ett ryck av att jag hör basgången av M. Jackssons "Beat it" dåna så väggarna skakar nerefrån vardagsrummet.
Det är alltså min lillebror som har tråkigt och vill väcka sin underbara syster.. Jag försöker höras genom att ropa så högt jag orkar och kan ända ner till vardagsrummet. Han hör såklart inte, eller, han vill inte höra. Så jag blir förbannad och springer ner och skriker sääääääänk den där skiten!!!! Då LER han bara åt mig, Jätte glad att jag äntligen är uppe...

Fan för sånna ungar. Retstickor. Jahapp. Då var det bara att ta sig upp då. Inte fan kan man somna om med skitlåtar på hjärnan...

Och nu vill han gå och köpa glass med mig också - ja, tjena! Han kan gå och köpa sin glass själv den lilla skitungen. För jag ska sola med Vickie. Sån snäll storasyster är jag. Och ändå skickade lillebror sms till mig efter mitt lilla utbrott (med M. Jacksson-låten) "Du är världens bästa syster".  Haha. Stackars liten.. Måste ljuga vid 8 årsålder. Jag som är så elak mot honom.

Men, jag tycker om han även fast han väcker mig tidigt på mornarna, säger att jag är ful i håret och tvingar mig att se på Svamp Bob fyrkant.

Nu blire sol för dom glada! :D
/Ewelina

              

                                  Han är så gullig så. När han sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0