stronger than jesus

Kom precis hem. Jag och Louise satt och drack kaffe och snackade lite skit. Skit kul att träffa henne, det var väldigt länge sen vi sågs. :) Men det blåste väldigt mycket kan jag säga.. Och mitt i alltihop så dök en liten igelkott upp vid våra ben. Jag som är rädd för allt som rör sig som inte är mänskliga varelser, skrek som en gris och blev ju såklart skit rädd! Jävla igelkott att skrämmas sådär. Usch. Man vill ju inte sticka sig på dens taggar. Fy bubblan.

Jag är väldigt trött, och skulle må väldigt bra om jag fick i mig lite sömn. Känner mig som en zombie. En sliten, trött och bakis-äcklig zombie. Fast jag mår som jag förtjänar kan jag konstatera dig om.
Tur att jag har en veckas sommarlov kvar då. För då kan jag sova ut ordentligt imorgon. Hur länge jag vill. Hur länge som önskas!

Jag lyssnar på  A Camp nu. Ganska bra faktiskt. Lite lugnt sådär.
Känner mig helt borta, vet inte vad jag skriver om nästan. Men jag skriver ändå. För jag har ändå inget att göra. Och äpplet är redan uppätet. Det som jag åt när jag började skriva detta inlägg. Mohaha
Nej. Nu är det fan dags. Dags att slå sig ur denna trötthet som bara leder till mer och mer trötthet. Men jag vet en sak som botar trötthet. SÖMN.
Smart va?

/Ewelina

                   















Jag tycker om dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0