ett fall från himlen sänt

Så kom snön.
Och halkan och kylan och vintern. På en och samma gång. Det som jag sagt att jag vill ha. Vinter. Med mycket snö. Och få fick jag det. Tänk, vad någon där uppe måste lyssna på mig.

Det värsta är ju att jag klagar nu bara för det. Fast jag tror att det är ganska mänskligt ändå, att det man inte har, det vill man ha. Och det man har, det vill man plötsligt inte ha. Kanske har något med det att göra..
Eller så är jag bara bortskämd. ^^ Det är ju också en tanke.

Kallt är det i vilket fall som helst. Förbannat kallt! Och jag höll på att halka på plattformen vid pendeln idag. Jävlar vad pinsamt det skulle vara om jag nu gjorde det. Så många gånger jag har ramlat då ingen varit i närheten, men jag inte varit Helt säker på att ingen såg. Haha, så har jag varit tvungen att skratta för mig själv åt min pinsamma situation Ifall någon ändå skulle se.
Föresten, det borde ju se helt sjukt ut om någon såg en liten tönt som ligger på rygg och skrattar för att man har ramlat. Men det har jag gjort! Känns dock lite dumt när man väl gör det, men det skulle ju kännas ännu mer dumt om jag bara ställde mig upp och gick, utan att säga någonting. Det är ju redan pinsamt som det är. haha

Skit samma. På ett sätt är det lite kul att göra saker som man inte kan kontrollera. Det blir inte så jäkla ytligt då. Det visar bara att vem som helst kan ramla, och det är ju faktiskt inte en självs fel att det ligger fullt med is där på marken. Då ramlar man ju helt enkelt. Även om man heter Knugen himself..

Och varför diskuterar jag det här med dig?? Tror jag vill ha något sorts försvarstal om varför jag ligger och skrattar på rygg på perrongen någon dag här framöver... (?)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen plugga.. Har några prov här framöver att plugga till. På tal om prov, så hade jag ett idag. Vet inte riktigt hur det gick, men hoppas det blev ganska bra allafall. Annars är det inte så mycket att göra åt, mer än att bara vara "nöjd" ändå. ^^

Godnatt kära kamrat.
/Ewelina



                        

                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0