ett litet snöfall av info som kommer rinna Rakt igenom dina öron. Men det struntar jag i.

Jag dricker te. Och jag ville bara säga det, att det är den tredje December idag. Att solen har lyst jätte fint på frosten, sådär så det glittrar, och att mitt prov som jag skulle ha imorgon blev uppskutet. Jag vill också säga att jag köpte en ny Elivs-skiva idag. Och att ja, jag köper fortfarande riktiga CD-skivor, från Riktiga affärer (!!). Och att, nej, jag laddar inte ner musik. Och att, ja, jag föredrar hellre att kunna hålla, kunna känna på ett fodral med ett omslag och titel på. Med en bild och låt-lista på baksidan. På riktigt, så menar jag det.

Jag vill bara säga det, att denna gång får Elvis sjunga julsånger för mig. Det känns ju bra. Så här i Juletider.

.. Sen så ville jag också bara bara säga att det är fredag imorgon. Att Felicia fyller år då. Grattis käraste Felicia!! Du ska få en bakelse med mycket grädde på (om du nu tycker om det). Sen så ska jag sjunga en väldans fin låt som jag gjort alldeles själv, en låt som handlar om julgranar och lussebullar. För det är du värd!

Nu vet ni det. Nu kan ni ta del av, och njuta av denna användbara information som jag precis givit Dig. Helt i onödan kanske, eller?

Sist av allt, så måste jag meddela en sak.
Såhär på slutet, ett sånt där "PS". Ewelina. Hon - Jag. Ska SOVA nu. Så nu vet du det också.
Nu kommer det där "DS:et". Som man kan se på gamla brev, i slutet av det skrivna.

Klart slut, tut tut.
/Ewelina

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0