ett sista då..

Ok, förlåt. Jag har nog dubbelmoral. Måste erkänna att det faktiskt kliar lite i fingertopparna.
Nu skriver jag det sista inlägget för i år! Det du. :)

Ville egentligen bara önska Dig ett gott nytt år! :D
Hoppas 2010 blir lika underbart som 2009 har varit, för både Dig och för Mig.

Hoppas att denna nyårskväll blir jätte bra, och att du Inte däckar innan tolvslaget. Det skulle ju vara lite tragiskt..
Alla vill vi ju skåla för ett nytt fräscht år. Inte ligga däckad i något badkar.. haha till alla er som kanske känner igen sig. :)

Vill också dela med mig, och visa er vilka som gjort detta år extra bra för mig:






















Med dom små orden så säger vi puss puss hej då. Gott nytt år.



Happy fucking new year!


/Ewelina



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska inte däcka :P

2009-12-31 @ 14:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0