Ewefuckinglina

Nu sitter jag här i skolan med Felicia. Vi har precis haft terminsprov, och det gick faktiskt oväntat bra. :D Det är kul när det går bra.
Vi ska snart gå och äta på (äckliga) Torsfuckingbacke, och sen ska vi ha ett litet matteprov. SEN är jag fri som en fågel igen. Det blir nog bra.
Är jätte glad, för imorgon blir det ju faktiskt jullov, på självaste fredagen! Himla bra det.
Får se vad man hittar på då... :)
Föresten, Jäklar vad kallt det är ute nu!! Kan inte äns tänka mig hur man skulle överleva i nordligaste Norrland (!?). De lär ju ha värsta utrustningen när dom ska till skolan eller jobbet. Typ "ja vi ta skridsko'n mä oss i säck'n ifall vi skull behöv ta den väg öve is'n". Därför har dom säkert isdubbar and the whole kit med sig när dom bara ska till Tempo...
Nu är det dags för lite torsdagsmyys. Ska nämligen fixa lite kaffe och sånt där. Ha en alldeles underbar torsdag, och halka för fan inte på plattformen. *host*
/Ewelina



<-- Det är jag och käraste Elin på historialektionen igår. JO, men vi arbetade ju så bra..
(klicka för större)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0