Grå måndag. Kära måndag och December är månaden

Jag har precis haft prov i rättskunskap.
Tydligen gick det bra för jag fick veta betyget alldeles nyss också. :)
Vädret idag ser inte så roligt ut, och man blir nästan lite kall bara man tittar ut. :/ Men det gör egentligen ingenting, för det är bara några dagar kvar i skolan, sen kan jag sitta inne under täcket hur mycket som helst i två veckor! Därför är jag glad ändå.

Jag sitter i skolan och väntar på att jag ska gå till tåget. Ska ta det som går 35 här i från, så det blir rätt med bussar och så. Orkar inte stå och vänta i kylan i elaka Märsta.
Det snöar lite nu också. Små snöflingor faller ner från himlen. Det låter fint, men det ser bara irriterande ut. Och jag vet, jag ville ha snö. Men den ska ju ligga på marken. Inte falla in i mitt ansikte. Haha fan vilka krav jag har på vintern. Det är min lilla vinter-utopi!

Jag måste köpa den där julklappen snart.
Det måste jag faktiskt. Jag har en julklapp som jag verkligen måste köpa, för pengar som inte finns. Ska försöka köpa den ändå, för lånade pengar kanske?
Fattar inte vart mina pengar tar vägen..
Och det svider alltid extra mycket på mina läppar i slutet av varje månad. Det betyder att jag inte äns har pengar att köpa Lypsyl för..
Då är det det väl illa ändå?

Nu är det dags för mig att gå ut i den kalla vintervärlden. När jag kommer hem ska jag plugga för jag har prov imorgon. Sen ska jag ta en promenad!
/Ewelina




              

      
          
       För att kunna älska någon annan måste du först älska dig själv.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0