Har Du varit snäll i år?

Jag vaknade tidigt imorse, såklart. Hemma hos mig, i mitt hus, på min gata i stan. Där, där kan man inte sova länge på morgonen på helgerna. För jag har en sån underbar familj som ogillar tystand! Helt till skillnad från mig med andra ord. Men jag klagar inte, jag fick allafall sova till åtta. :) (sen så är det väl onödigt att sova bort en vinterdag som denna!?)

Jag är pigg ändå, och nu har jag precis ätit en avocado och dricker lite kaffe. Kommer bli så pigg så. ^^
Hade tänkt att ta mig en promenad ute i kylan, men visst är det allt inte lika kallt som det var igår? Tyckte att snön var lite smält där ute på gräsmattan.. men vad vet jag. Vad vet du?

Det blev en mycket lugn kväll för mig igår. Var egentligen taggad för att kanske gå ut, men hann ju bli otaggad och trött när det väl skulle ske, så det blev Playa del sol för hela slanten. Det gör mig ingenting faktiskt. För visst fan är det ju en ny dag idag! :D
Ikväll kanske det blir något annat än Playa del sol.

Vet du.
Mina föräldrar är och "köper tidningen". Vet fan inte vad dom tror.. Men jag antar att dom vill att jag ska tro på att dom Hemskt gärna ville åka  Sjävla och köpa den där tidningen. Och Gärna i flera timmar.. Hmm.
Är det så att dom är ute och snackar med tomten? Onödigt ju. De hade inte behövt ljuga för lilla mig!
Sen så tycker jag att dom förstorar hela grejen med julen då. Jag vill inte ha något mer än en mysig julafton. Med Kalle Anka och så. Fast, det vet dom redan. Så förmodligen är det väl mina kära syskon som blir offer för jultomten. ^^ Nice.

Nu tänkte jag väcka Ankan.

Ha en bra lördag gott folk!
/Ewelina




               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0