Idag är en ny dag!

"Luftskottet som sprängdes" var jätte bra. Väldigt spännande och lite rolig på vissa ställen - om man nu får säga så. Så det är bara att se den, om du inte redan gjort det! (Fast du borde ju såklart ha sett de tidigare filmerna innan..)

Jag är seg just nu.. Vet inte, men mår typ illa. :( Hatar den känslan.
Jag ska ut och springa och se om det hjälper ?! Vill inte bara sitta inne och inte göra någonting. Sen så fryser jag också, och fan vad jag vägrar att vara sjuk imorgon. Det ska ju bli ett nytt år då..

Skönt var det allafall att få vakna i ett tyst hus! Min kära familj är inte hemma, och det gillas starkt just nu. Behöver ju lugn och rooo! :) Vilket jag får nu. Jag ska dricka lite vatten nu, sen beger jag mig ut i den kalla vintervärlden. Hoppas du får en bra dag.

/Ewelina






                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0