jag bär på en hemlighet.

Jag är inte så jävla bra som ni tror.

Jag är lika jävla mänsklig som ni. Och även jag gör mina misstag.
Ni har säkert hört ordspråket: Även solen har sina fläckar. Och det stämmer. Även sånna som jag är jävligt dumma ibland också.

Jag känner bara att jag inte räcker till så mycket som jag skulle vilja. Känner mig som en svag jävel som inte orkar. Det stör mig som fan. För jag vill vara världens bästa människa, en sån som är snäll mot alla och vill allas bästa. Och tro mig gott folk. Jag försöker. Jag försöker så himla mycket att finnas till för dom som står mig nära.

Men fan vad jag suger på det just nu.
Jag är sliten. Trött. Lite psykisk instabil, med andra ord.

Jag är fortfarande en bra människa. Bara lite sämre.
Och förlåt mig för mina synder. Såsom dem förlåta oss. Amen.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att du är bra

2009-12-04 @ 21:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0