Jag drömde att jag var med på Nobelmiddagen inatt. Det var tråkigt.

Gudars vad jag är trött i kroppen. Känner mig helt svag och har ont i huvet hela tiden. Vet inte varför. Tur att det är jullov om bara en vecka. :)
(Sen vill jag se lite snö snart också...)

Just nu sitter jag här i min bisarra ensamhet och är inne på min tredje kopp kaffe. Det var svårt att gå upp imorse. Väldigt svårt. Så jag sov till åtta, sen kände jag mig tvungen att gå upp.
Fanns inte en chans att jag skulle bege mig till skolan idag. Slutar ändå så tidigt, att man inte hinner komma försent.. Fast sen fick jag lite dåligt samvete av min lathet, då det dagen till ära ska vara ett luciatåg i skolan. Men, jag kan ha eget luciafirande för mig själv här hemma om det nu är så viktigt. (?) Är det viktigt? Vet inte.

Måste allafall bli pigg. Måste också göra mig av med huvudverken. Fattar inte varför jag ska ont i huvet hela tiden. Har haft det ganska länge nu. Väldigt jobbigt, om man nu får klaga lite.
Ska ut och gå en stund sen tänkte jag. Frisk luft är ju bra för det mesta. Hoppas det hjälper nu med..

Sen, så har jag massor att plugga kan jag så vackert meddela dig om! Tre prov väntas i nästa vecka.
Om du nu skulle bry dig, så är det i rättskunskap, i kulturhistoria och, sist men absolut inte minst (!!) terminsprov i sång!! Det känns väldigt läskigt. Måste bara klara det känner jag.
Så därför tänker jag inte ligga och dra mig bara för att jag är hemma. Nej. Nu ska jag sätta igång med rättskunskapen.

Ha en bra dag kära du.
/Ewelina



             

                    Om man kunde spola tillbaka tiden lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0