kyligt men inte värre än så.

Vad fint väder det har varit idag!
Jäkligt kallt, men man kan ju inte låta bli att vara ute när solen är framme.. Älskar nog solen.

Och nu har jag jullov. Hur skönt som helst! Nu kanske man kan få sova lite längre än till sex på morgarna. Det är bra.

Hela lovet ska jag gå runt och äta nötter och dricka Glögg. Det är mysigt tycker jag, tycker inte du det?
Jag vill också se på bio. Många filmer, många bra filmer som jag aldrig annars tar mig tid att se..

Får se vad kvällen har att erbjuda. Inga planer än så länge, men det kan ju snabbt ändra sig. :)
Ha en jätte bra fredag och helg. Nu ska jag göra lite mat!

/Ewelina





                 



      För varje minut man är arg, förlorar man 60 sekunder av glädje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0