Måndag morgon

Sov länge idag. Var trött.. Och nu dricker jag kaffe och hoppas på att bli lite pigg.
Måndag idag, och det ända jag har planerat är att gå en lång promenad och få mitt huvud att tänka lite lugnare (det brukar hjälpa). Sen så ska jag också förbi Ica och köpa någon tidning eller så.
Sen vet jag inte vad som händer. Kanske lika bra, att inte veta.

Snart blir det ett nytt år också har jag hört. Det är då alla människor ska börja ett nytt liv..
Varje år vill alla börja om, ingen vill ha det som det var innan verkar det som.
Vissa köper årskort på gymmet (men tappar intresset efter två veckor in i Januari), andra bestämmer sig för att bli snällare (men blir lika dumma som tidigare ca. 4 dagar in i Januari).. Och jag.. Har inte tänkt på det där med ett nytt liv. Det blir som det blir. Och det är bara att se vad som händer. Blir nog bra det där med 2010 i vilket fall som helst. :)

Dock vet jag inte riktigt vad jag ska göra på själva nyår. Men det löser sig. Det gör det alltid. Man får väl tönta till sig och dricka lite champagne och va glad. ^^

Jag fyller allafall 19 om 89 dagar. Så lite att se framemot har jag allt :) Haha om du bryr dig.
Nej. Jag har ingenting mer att skriva om. Lika bra att sluta dåra.

Ha det gööttt!
/Ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0