Men åh.

När man börjar tycka att sin familj är som en svärm av jobbiga och äckliga flugor som bara finns överallt man än går. Då är det fan dags att dra till något eget.
För dom är ju fan överallt! Ändå bor jag i trevåningshus!!!

Min lillebror hittar man ena stunden vid tv:n när jag ska se på tv (och glor äckligt på sin man Svampbob 4kant), sen när jag är påväg till mitt rum igen efter att ha insett att han aldrig kommer ge upp sin Svampbob, så är han fan utanför det med. Då måste han duktigt informera mig om att det minnsan är Han (!!!) som "har" tv:n. "ok" säger jag och går in till mig.

Efter några minuter ska jag dricka mitt kaffe som jag fixade i ordning tidigare, så jag går ner till köket. Där sitter både mamma och pappa och dricker upp mitt kaffe som jag gjort till Mig!! "ok" säger jag och går upp till mig igen. Bara det att då har pappa hunnit upp till mitt rum och vill se hur städat och fint jag har det (vilket jag faktiskt har..) och så Måste han kommentera att "kaffet var Jätte gott som du gjorde till oss"..

Ja. Jävla I-landsproblem man får handskas med. Men va fan. De är ju jobbiga. Och ja, dom bor också här. Men det är jävligt påfrestande när man bara vill va lite ifred nån morgon..

Skitsamma.
Jag flyr.

Ut och springa, det är vad min flykt blir just nu allafall...

Ha en bra dag allafall!

/Ewelina

      

                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0