sömnlös låg jag där. Med en natt utan sömn.

Jag sitter här och dricker te. Grönt mint te som jag köpte i Egypten när vi var där.
Jag fryser och är trött. För jag var ovanligt pigg inatt. Vet inte varför, men jag vaknade flera gånger och bara gick upp, utan att ha någon anledning till det (!?). Hur konstigt som helst. Och så drömde jag "vaken" sådär som jag skrivit att jag gjort en gång förut. Det är fan lika läskigt varje gång också..

Tror jag var rädd för något, annars skulle jag väl inte ha ställt mig och kikat ut genom fönstret bakom rullgardinen flera gånger. Fast jag såg ingenting, mer än bara massa snö och tända gatulyktor.
Trodde ju att jag skulle få se gangsters som gjorde inbrott i bilar här utanför mig. Men så mycket action skulle jag inte få uppleva den här natten heller.

Konstig känner jag mig allafall.. Ville ju sova inatt. Har ju två prov idag som jag måste vara pigg när jag gör.
Det ska bli en jätte skön känsla när den här dagen är slut. För jag har varit lite orolig för den i några dagar nu. Det är provens fel! Det är nog därför jag låg lite halvt sömnlös inatt. Jag var orolig. För proven. Jävla skit prov, trodde inte att de skulle ta kontroll över min sömn. :(

Skit samma. Jag måste snart till bussen. Wish me good fucking luck today! ^^
/Ewelina

(ps. jag åkte pulka igår!!:D hihihihih)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0