Uppe med tuppen...

..och vaknade 08:23 av att två elektriker avbröt min djupa sömn. Nej, dom gick inte in till mig i mitt rum och sa "Gomorron, dags att vakna". Det behövde dom inte, för dom pratade ju så nedrans högt att jag blev väckt ändå..

Men det kanske inte gör något ändå. Jag ska ju faktiskt ut och gå snart, sen ska jag möta min kära lilla lillebror på hans skola för han har sån där avslutning idag. Sen ska han och jag åka pulka! :D Skit kul ska det bli!

Igår så var jag helt julfrälst tror jag nästan. Jag pysslade och bakade Hela dagen lång. Det du!
Jag gjorde både knäck och sånna där kolor. Helt otroligt vad duktig man kan vara... ^^
Sen målade jag julebockar och klippte ut och la i mitt rum. Haha. Skit snyggt. Nej, men det var faktiskt jätte mysigt. Åkte även pulka igår med. :)

Såg du på Anna Ankas jul igår föresten? Om inte, så var det ingenting. Om ja, så... Hmm. Vet inte riktigt vad jag ska säga haha. Hon är ju typ.. sjukt .. sjuk ?! Skitsamma. Man slutar ju aldrig bli förvånad av vad hon säger. :P Den jäveln.
(På tal om ingenting alltså.)

Just nu sitter jag här och dricker mitt kaffe. Snabb-kaffe till på köpet. De där elektrikerna tog upp typ hela köket så jag tog allt jag skulle ha så snabbt som möjligt, sen försvann jag hit. Lika bra. Så jag inte stör dom, så dom kan gå snart.

Ha en bra dag!
/Ewelina



            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0