va fan bloggar man för?

En sak som jag har tänkt på ett tag nu är, varför bloggar man för? Eller ännu bättre, varför i hela fridens namn bloggar Jag för ??

Trodde inte att jag skulle falla för frestelsen att blotta mitt lilla "liv" för er. Vad ska det vara bra för? Som om ni bryr er vad jag gör på mina faktiskt ganska innehållsfria dagar.. Jag bloggar ju. That's it. Det är det Ewelina gör. Sitter och skriker (i princip) "Läs vad jag skriver!!!" "Give me some uppmärksamhet!!!" "Se mig" "Hör mig" "LÄS MIG FÖR I HELVETE!!".

Är inte det ganska fult? Och ganska töntigt? Ca. 80% av Sveriges flickor sitter och skriver ner sitt liv på en offentligplats. Varför är alla så media-kåta?
Varför vill alla synas, höras och uppmärksammas?

Personligen, så gillar jag att skriva. På riktigt så gillar jag att formulera mina tankar i ord och i skrift. Jag vet inte riktigt om jag bryr mig om någon där ute läser det jag skriver. Fast, på något sätt så kan ju inte det vara riktigt sant det heller.

Skulle jag ha sånt behov av att skriva, så finns det ju för fan papper och penna på mitt skrivbord. Måste allt publiceras så att varenda människa kan läsa det jag skriver?
Så jävla billigt, att va så bekräftele-kåt att man gör såhär. Tycker inte Du det??

Du bryr dig inte ett skit om mig och mina "promenader i solen" eller i kylan eller vad det nu är.
Du bryr dig heller inte vad jag äter till frukost.

Fast måste ändå säga det, att Du som nu sitter framför din dator och läser denna blogg som jag sitter och skriver i är Minst lika töntig som jag!
Jo, för du är så JÄVLA kåt på mitt privatliv! Juste. Så är det. Du känner att "Nu ska vi se vad Ewelina har gjort idag".
Det är också ganska fult. Bryr du dig så mycket om det, pick up your fucking phone, and call me!
Deru!

Nu var jag jävligt dömande och kanske en aning elak. Men jag har verkligen börjat fundera på varför jag lägger ut vissa delar av mitt liv till folk jag förmodligen inte äns känner..
Skit samma. Det var ju bara en av mina tankar.
Men tror för min del att det blir papper och penna vid skrivbordet som gäller framöver.
Du har ingenting med mina prommisar i solskenet att göra. Vare sig du bryr dig eller inte.

Ha en otroligt bra dag.
Och vill du ändå, trots mina hårda ord om både dig och mig, fortsätta följa människors liv, så kan du ju alltid kika in på Blondinbella.se
Där har du massvis med info om en madiakåt tjej!! :D

Puss på dig.
Ewelina

              



           









Ps. Jag Älskar avocado. Ds.


Kommentarer
Postat av: tonårsjesus

Haha :). Har du tänkt på att folk kanske läser andras bloggar för att fylla ut all jävla dötid. Man kan inte ha roligt jämt sa alltid min pappa!

2009-12-31 @ 13:43:08
Postat av: ewelina

haha. hörrudu tonårsjesus.

Det har du fan rätt i. Men man kan ju inte va positiv till allt precis hela tiden ;D

Du har en klok pappa btw. :)

2009-12-31 @ 13:53:05
URL: http://eeweliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0