jag e trött, och nu vill jag sova.

goddagens. idag är jag trött. och jag vet fler som är det.
varför ska man alltid va så jävla sliten på söndagar? haha, söndag är ett offer. fy fan, man gör ju inget vettigt alls på dagar som denna.. skit samma.

eftersom jag gått och nynnat på denna låt sen jag vaknade, vilket beror på att den spelades igår och jag blev väldigt glad då, så tänker jag lägga ut texten här. jag vet att jag haft den som "dagens" förut, men va fan, bra låtar är ju värda att nämnas flera ggr!


"Vad pojkar vill ha"
By: Ebba Grön
Mitt blod rinner till när din svarta klänning åker av
Du ser ut som en Venus i natt och mitt vapen är fyllt av sav
Mitt blod rinner till när du tar min penis i munnen
Jag närmar mej djungeln nu och snart är jag inne till pungen
En liten bit längre in en liten bit...aaah



Du vet ju vad pojkar pojkar vill ha - explosioner
Du vet ju vad pojkar pojkar vill ha - explosioner
Du vet ju vad pojkar pojkar vill ha - explosioner

Stora starka pojkar blir till barn
Mitt blod rinner till när du tar mej mot ditt varma hav
Vi simmar ut tillsammans och sen så bär det av
En liten bit längre bort ser jag nya dimensioner


Du vet ju vad pojkar pojkar vill ha - explosioner
Du vet ju vad pojkar pojkar vill ha - explosioner
Du vet ju vad pojkar pojkar vill ha - explosioner
Stora starka pojkar blir till barn

Jag vill ha ditt haaav

Du vet ju vad pojkar pojkar vill ha - explosioner
Du vet ju vad pojkar pojkar vill ha - explosioner
Du vet ju vad pojkar pojkar vill ha - explosioner
Du vet ju vad pojkar pojkar vill ha - explosioner






<-- klicka



ha en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0