emil i lönneberga,

nej. idag blir det ingen "dagens låt", för det är ingen låt som fastnat på hjärnan under dagens lopp..
eller, kanske "bra vibrationer" som jag och felicia satt och torterade andera och elin med på lunchen, bara för att vi visste att den ettrar sig fast som fan - i flera timmar och kanske tillochmed dagar. haha. tyvärr har man ju den själv nu i huvet, men skitsamma.
så långt tänker jag allafall inte gå att jag lägger upp kikki danielssons låtar som "dagens" ..

såg föresten thåströms nya omslag på den nya plattan som han släpper nu i mars. längtar som fan efter att få lyssna på de nya låtarna. ska bli intressant. "Kärlek är för dom" heter den också.

idag när jag kom hem från skolan så var det emil i lönneberga på tv. där blev man sittandes i någon timme. kände mig dock lite dum när lillebrorsan kom och ville byta kanal -  vad är det liksom? dagens barn kollar inte på emil? de SKA se på emil och pippi och framförallt karlsson. inte sånt där skit de visar på typ nickolodeon eller liknande. de blir ju störda.


skitsamma. nu ska jag hälla i mig lite kaffe så man vaknar till.
kanske det blir en dagens låt imorron. får se.

ha en bra fredag.


                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0