"vad pojkar vill ha" - Imperiet

Idag blir denna dagens låt:

Vad pojkar vill ha

Mitt blod rinner till när din svarta
klänning åker av
Du ser ut som en Venus i natt
och mitt vapen är fyllt av sav

Mitt blod rinner till när du tar min penis i munnen
Jag närmar mej djungeln nu och snart är jag inne till pungen

En liten bit längre in
en liten bit...aaah

Du vet ju vad pojkar pojkar vill ha - explosioner
Du vet ju vad pojkar pojkar vill ha - explosioner
Du vet ju vad pojkar pojkar vill ha - explosioner
Stora starka pojkar blir till barn

Mitt blod rinner till när du tar mej mot ditt varma hav
Vi simmar ut tillsammans och sen så bär det av

En liten bit längre bort
ser jag nya dimensioner

Du vet ju vad pojkar pojkar vill ha - explosioner
Du vet ju vad pojkar pojkar vill ha - explosioner
Du vet ju vad pojkar pojkar vill ha - explosioner
Stora starka pojkar blir till barn



Du vet ju vad flickor flickor vill ha: invasioner
Du vet ju vad pojkar pojkar vill ha: explosioner
Du vet ju vad flickor flicor vill ha : injektioner
Du vet ju vad pojkar pojkar vill ha: explosioner


 <- Imperiet



och då så är det äntligen fredag igen, skönt. måste fan vila upp mig lite..
ha en asbra helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0