And then I have to say: I'm so sorry. Och sen blir det knega istället för att dega....

Idag är jag trött. minst sagt.

Fan alltså. Min bästis-tant på jobbet är dålig, hon mår inte bra. Jag vill inte se det, jag vill inte se det när hon är så himla go! Varför kunde hon inte vara lite yngre, lite piggare och lite bättre ..? Så jag slipper se det.. Men man kan ju inte få allt.

Ikväll ska jag ha det riktigt trevligt och kul! Jag ska nämligen in till storstan med den bästaste i världen! :D

Imorgon jobbar jag igen som jag också gjorde idag. För jobba måste man göra om man vill ha pengar. Och pengar är ju bra, för det blir man ganska glad av, och glad vill man ju vara. Faktiskt.




Förlåt! Jag är en riktig knäppis när det slår till. Fast du fattar ju att jag bara pratade i nattmössan.

/Ewelina


                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0