cameler och skit

Fasiken så varmt det är idag! Höll nog på att få solstink på jobbet när jag cyklade som mest, shit alltså. Nu skulle inte lite moln sitta fel .. Men - som ALLA säger: man ska inte klaga. Jo, det ska man. Är det för varmt så är det väl klart att man klagar. Men det är så i Sverige, det är antingen eller. Är det varmt så är det fan Afrika-värme, och är det kallt är det nordpols-kyla. Inget mellanläge här inte.
Imorgon är det fredag, och jag slutar klockan tolv! :D Sen är jag ledig hela helgen, jävligt skönt. Hörde dock att solen skulle dra sig undan då.. fan, lite sol får det va. Inte överdrivet. 

        

Här kan jag säga att det var varmt. På Peace and Love för en vecka sen! Tur att man drack mycket.....


I have to go to Ica. Måste köpa den där skiten igen. Hur kan man komma på sånt där egentligen? Camler alltså.

/Ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0