den 25:e smäller det!

Nu har jag jobbat och sitter och äter min försenade lilla lunch. Imorgon är jag ledig  :D:D

Idag testade jag den andra nya Stimorol-smaken. Det var choklad och mint, det var ungefär som att tugga på After Eight i en timme, lite intensivt kanske, men den var god, mer smak av tuggummi. Fast jag tycker nästan att den där Choklad-caramel var godare. Men nu har jag provat båda, och vi får se vilken smak det blir imorgon!
(Att tugga tuggummi med godissmak är ett bra tidsfördriv när man jobbar. Ibland tar tanterna hundra år på sig att ta sig från en dörr till en annan.)

Jag vill göra något kul ikväll
eftersom jag inte ska jobba imorgon... vad vet jag inte, men jag får väl hitta på något. :)
Pratade med Vickie igår föresten. Jag hade en liten webb-cam konversation med henne, och fan i helvete vad brun hon redan har blivit. Jag blev så glad när jag fick se henne vinka till mig. :p haha,. Jag vill också till Spanien...
Får se om det blir någon resa för min del den här sommaren. Skulle ju vara skit kul.

Idag fyller Thomas år.   Grattis Thomas/torsken!!

/Ewelina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0