För mycket Rosa Pantern

Vi drog till Uppsala igår, efter lite gitarr och sång hemma hos Lovisa som var mycket trevligt.
Idag är mitt konto tomt. Det var alla dom där Rosa Pantrarna inne på Orange som tog pengarna. Men faan vad goda dom är!
Jag fick låna pengar till bussen hem idag. Det känns ju bra.. "kan jag få låna en tjuga, jag har supit upp mina pengar..."
Men men.
Jag är allafall jätte seg just nu. Mitt huvud dunkade sönder när jag öppnade ögonen halv tolv i morse. Första tanken var: var fan är jag någonstans?? Sen kom jag på att vi sov i Uppsala. Haha, ja men det är ju bra att man har koll ^^ Kul hade vi allafall igår! :D

Idag vet jag inte vad som kommer hända, den som lever får se! Nu ska jag bakis-äta tills jag somnar.

/Ewelina


                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0