hudcancer & brännmärken ... och glädje på burk!

Nu ska Ewelina snart åka till Lovisa, för hon fyllde faktiskt 18 i tisdags! :D Vi ska fira henne så hon inte kommer ihåg ett skit imorgon. Eller, asså. Lite ska hon få komma ihåg, men inte allt. ;)

Idag har jag inte gjort ett skit! Jag har bara segat och degat sönder i min mögliga data-stol. Min mormor var förbi föresten, så vi hade en liten pratstund där efter lunch. Det var ju trevligt, min mormor är trevlig. (jag med).

Mitt brännmärke på handen är i form av ett hjärta, väldigt tjusigt må jag säga. Men ont, det gör det minnsan. Men det får man allt tåla.

Jag tror föresten att jag har fått hudcancer!!! Bara så ni vet. Mina händer har fått sånna där små vita prickar inuti huden, som inte känns, utan bara syns. Tror jag kommer att dö inom kort! Dom började komma när jag kom hem från festivalen.. Maybe the name of the shit is "beer-illness"? Nej.. man kan väl inte bli sjuk av glädje på burk heller? Kanske ska uppsöka läkare... för om det verkligen är öl-sjukan, så innebär det att min kropp kommer va fylld av vita prickar om 10 år... 

Fast det kanske är värt det??
Bara det inte är cancer så är jag nöjd. ;)


                             
                               

Kommentarer
Postat av: MONIKA!!

heeeeeeeej hallå!

snyggt med ciggbrännmärken på händerna aight aight xD ångrar det där smarta infallet vi fick lite just nu faktiskt.

2009-07-03 @ 18:35:02
Postat av: jag

haha, aa det gör jag med kan jag säga :P

2009-07-04 @ 14:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0