Jag hade en gång en dröm

Jävlar vad jag är trött idag, jag somnade vid fyra typ. Och gick upp halv tolv.

Nu har jag precis ätit frukost och så, försöker bli pigg, men tar det ändå lugnt nu när jag är ledig. Jag ska inte stressa ett skit idag, utan göra allt i min takt. Haha, då har jag nog fortfarande pyamasen på mig när jag ska sova ikväll ^^ Men det är skönt att bara vara riktigt jävla seg ibland.

Vet inte vad som händer idag, den som lever får se! Och det gör ju jag, och kommer göra också, så då lär jag få se. hahahahah. juste!
Dom där fula och knäppa marsvinen låter som fasiken här brevid mig (fattar inte varför man köper sånna där? Dom kan ju inte prata eller vara roliga äns!) Funderar på att ställa hela buren under min lillebrorsas säng, så får dom ta och stå där ett tag tills dom har lärt sig att vara roliga. jag är visst djurvän.........

Inatt drömde jag så jäkla konstigt. Det var helt sjukt, och hur verkligt som helst. Kändes som jag levde i drömen. Jag vet inte om jag tycker om sånna drömmar, det blir så fel.. Det var som en natt när det blev sådär verkligt. Då drömde jag att jag vann hur jävla mycket pengar som helst på en sån där trisslott. Jag var jätte glad och tänkte på allt jag skulle köpa, och allt jag kunde göra för pengarna. Jag kände mig verkligen totalt problemfri. Allt var så lätt, och det var en riktigt verklig känsla..
Men. Så vaknar jag. Jag blev så arg!! Fy fan, jag ville inte äns somna om och bli lurad på nytt. Tror dom flesta har drömt sånt där.. Och satan i gatan vad arg och besviken man blir.

Det var dock ingen sån dröm jag drömde inatt, det var mer saker som jag var med om som skulle kunna hända i livet när som helst, men ändå, lite läskigt är det ju faktiskt. Vad är drömmar för något egentligen? Det måste ju vara en jävla mix av alla sina tankar som gått genom huvudet hela dagen, för oftast så känner man ju igen vissa saker, bara att dom är ihopsatta med andra saker på ett konstigt sätt!

Jag borde faktisk borsta tänderna, och klä på mig, och fixa lite. Även fast det är världens skönaste att bara dega, sega och vägra knega-sönder när man är ledig. Men det kan ju också vara smart att hitta på något när man ändå är hemma. :)

Tänkte faktiskt ta vara på min lediga tid nu. Göra något kul.
Hoppas du också gör något kul.
/Ewelina

 
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0