jahapp.

Gudars vilken lång helg det blev.

Igår var jag på 70-års kalas hos farmor, och där snålades det inte på mat och dryck. Herregud säger jag bara. Väldigt trevligt var det dock! Sen åkte jag vidare till Granby, men det var inte länge jag höll mig vaken där. Var ju så jäkla trött innan också, så tror jag somnade ganska fort faktiskt. Det hade gått ganska vilt till där innan, om man säger så. Känns som om det blir action-helger hela tiden nu... ^^

Idag mår jag skit och vill bara sova i några dagar. Fast det går inte eftersom jag jobbar imorgon.. Så det får bli en tidig kväll för mig.

Kom precis hem från mormor.. Drack mängder med kaffe för att hålla mig lite vaken, håller på att somna nu iofs.
Kanske att man ska ta sig en dusch..

/Ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0