Knega istället för att dega...

Jo, jag jobbar fortfarande. Har bara lunch, sen bär det av ut på jobb igen! Har sån jävla huvudverk. Fattar inte varför, har haft det i alldeles för många dagar nu, men kanske har det att göra med att jag inte sover så mycket, kan det bero på det?

Jag dricker vatten hela tiden, tog en sån där tablett mot huvudverk förut, ändå hjälper det inte.
Skönt att jag är ledig i helgen allafall. :D
Vädret är ganska äckligt också. Kvavt och fuktigt som fan, och det känns som om det ska börja åska och regna när som helst.. Fast solen är framme, vilket gör det ännu jobbigare för då blir det ju ännu varmare och jobbigare. Men skit samma, man ska inte klaga.

Nej, nu måste jag jobba. Ligg och dega du, din latmask medans jag jobbar på och blir trött! ^^

/Ewelina


                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0