massa stora bubblor.

Idag köpte jag tuggummi. Det var en ny smak tror jag; "Stimorol Chocolate goes Caramel goes .... fusion" hette det. Och satan i gatan vad gott det var! :D 
Det är som en evighets-chokladbit. Och stora bubblor blir det av det också. Först tog jag ett, men det var så gott att jag hällde i hela paketet i munnen. Trångt blev det iofs, men mmmmmmmmmmmums  gott !

Ja, det var väl mest det jag ville berätta. Min storebror fyller föresten år idag också. grattis till dig. :)

Imorgon jobbar jag bara till tolv, sen är jag ledig torsdag och fredag. :D yipppieee!

Nu blir det kaffe, och sen ska jag till Ica och köpa mer Chocolate-Caramel-Flavour-tuggummi.
(Man blev föresten ganska hungrig av dom, och lite ont i käkarna också, men det är det värt.)


                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0