... och jag är en STÄD-tant!

Japp. För jag har städat mitt kära rum så otroligt jäkla bra, att man skulle kunna tro att det är en städ-makare som har gjort det. Fast det är det inte. För det var bara jag som gjorde det, men himla fint blev det. Det luktar tillochmed ganska gott nu.. haha, bättre än den instängda damm-lukten som var innan allfall. :)

Idag jobbade jag till tolv. Det var ganska segt att jobba även fast det gick snabbt.. men jag hade ont i huvet, mådde illa (som jag för övrigt gjort hela dagen, av någon konstig anledning.. !?), hade ont i ryggen och kände mig trött, även fast jag gick och la mig vid nio igår kväll. Det är väl baksmällan från alla sena nätter som kommer nu kanske?
Jag tog en Voltaren och gick och vilade mig när jag kom hem, sen vaknade jag halv fyra och kände den där äckliga jävla huvudverken komma tillbaka igen.. SUCK. Just nu känns det lite bättre faktiskt..

Imorgon är jag ledig. Skönt! Får se vad jag hittar på då.
Nu ska jag ta ett stort glas vatten, så inte det börjar göra ont igen där uppe.


Ha det skiiit bra. 
/Ewelina



                         


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon ser ut som en utmärglad narkoman.



jag är typ din mest trogna läsare, visst kexet?

2009-07-28 @ 22:30:38
Postat av: Anonym

ja det äru faktiskt darling. men så är det ju en jävligt bra blogg också ...

2009-07-31 @ 18:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0