jag gillar vilo-pauser i gräset.

Det har varit en bra helg.
Lite kallare ute än förra veckan, men helt ok ändå. Imorse gick vi ner till grillen och käkade pizza till frukost. Jag blev så jäkla mätt så jag nästan inte kunde gå. Då gick vi till en brygga och låg och gäste. Fan va mätt jag var då allstå. (men den var väldigt god...)

Efter det gick jag hem till mig och duschade lite, kände mig så sliten. Sen gick jag till torsken. Kommer inte ihåg vad vi gjorde då.. tror vi bara segade och degade precis som man ska på söndagar. Sen efter några timmar blev jag och ankan hungriga så då gick vi till valvet  och köpte sallad, sen satte vi oss vid strandpromenaden och åt. Träffade Emelie där också..

När vi ätit klart så gick jag och ankan ända till til för att han skulle hämta sin ena sko (!). Den hade varit på vift inatt, hans tröja också. (och andra ögonbrynet). Så vi gick hela den vägen, och tog ganska många pauser för att vila benen. Jag är grymt trött idag kan jag säga. Sen innan vi skulle hem så la vi oss i gräset en låång stund. Sen gick vi vidare.

Jag är så jävla trött så jag skulle kunna somna nu. Ska föresten sova snart också.. jobbar ju imorgon.

Helgen var allafall väldigt bra. En trevlig natt i fredags, och en vild/jävligt rolig natt i natt. :D Variation gillar vi!

Nu ska jag sova. Håller på att dö av trötthet. Not so fun.

/Ewelina


             
                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0