Alla barnen använde kondom utom Ellen, hon blev på smällen..

......HAHA. Visst ären bra? ^^


Jag kom hem klockan fyra imorse. Emelie körde hem mig :) Då sov jag i två timmar, kanske tre, sen gick jag upp igen med kläderna på och sminket kvar; jätte smart. Det var bara att ta en macka och cykla till jobbet direkt. Men inte fan var jag pigg. Det var typ fyllekörning på högsta nivå. Vinglade in hos tanterna också, haha. Hoppas dom inte märkte nått. ^^ Fast lovar att aldrig göra så igen, för det var fan inte kul. Tänkte bara på sängen, på att sova.

Men kul hade vi allafall igår! :D Så det var inte alldeles i onödan. Ikväll blir det jävligt tidigt för min del kan jag säga. Hahah, och jag som hade tänkt att följa med på kalas ikväll med, inne i stan. GLÖM det säger jag bara, jobbar ju fan imorgon också. Och då ska jag vara pigg! Jag ska va så pigg så tanterna tror att jag går på tjack eller nått..  (skämt åsido).




Det var en gång ett gammalt par som inte haft sex på länge. De hade provat på allt, men ingenting hade fått den lille soldaten att stå givakt. Så de gick till en doktor och berättade om sitt problem.
- Hmm... Det har inte provats men vi kan testa att operera in en stålbit i ert underliv, sa läkaren, och en magnet i ditt ollon. Men, som sagt det har inte testats förut.
Paret ville gärna prova metoden och kom överrens om att träffa läkaren två veckor senare, för att se resultatet.
Efter två veckor kom gumman ensam in till doktorn, som undrade var gubben hennes hade blivit av.
- Kåken, sa gumman tyst.
- Kåken? utbrast doktorn. Sitter han i fängelse? Fungerade inte metoden?
- Jodå, jag har nog aldrig haft ett så bra sexliv. Men så åkte gubben min till simhallen. Och så kom en 9-åring med tandställning...

Tänkte att du skulle få skratta lite.

hehehe
/Ewelina


          
                       


Kommentarer
Postat av: Bengt

Hej älskling ;););)

2009-07-11 @ 18:14:38
Postat av: jag

haha. HEEJ!

2009-07-11 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0