aj aj aj

Jag somnade klockan fyra idag, när jag kom hem från jobbet. Sen sov jag till halv tio. Nu är jag utvilad, men det är fan inte bättre någon annanstans. Det här är den värsta baksmällan jag haft allafall, om det nu är det. Det gör bara så jäävla ont. Kramp i magen typ, det gör så ont att man bara vill lägga sig ner och skrika som fan. Och jag har jobbat med skiten idag. Det var inte det roligaste kan jag säga..  Hoppas det blir bättre tills imorgon.

Vet inte riktigt hur jag ska kunna sova inatt, nu när jag sovit i 5,5 timmar.. Men va fan, skit samma. Annars är det bara att knapra piller, som gör en trött. ^^

Åh, "Sommartider" med Gyllene tider kom på nu. Fan va skön den är! Värsa sommarkänslorna man får. Synd bara att det är mer höst än sommarvärme ute nu då. Men det vänder väl snart.


                                   

Mitt hår luktar jätte gott, för jag duschade nyss! :D På tal om ingenting alltså..
Och mina ben är jätte lena också, bara för att jag shaveade dom nyss. bara så ni vet. ^^   

Tror det är dags att försöka sova lite nu. Måste bli pigg igen. Vill inte bli som tanterna på jobbet.
/Ewelina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0