En kväll i tv-soffan. Med mig själv och ensamheten. Låter tragiskt, men jag undrar vad tragiskt betyder?

Känns konstigt att sitta hemma en lördag-kväll. Minns inte sist jag gjorde det. Mobilen har ringt ganska mycket hittills ikväll, och alla undrar hur fan JAG kan vara hemma?! Och jag kan säga, att vore det inte för att jag är så jävla trött och ska jobba imorgon så hade jag faktiskt följt med mina kära vänner på partaj. Men man måste faktiskt ha sömn också, annars funkar det inte. Det kommer ju fler kvällar.

Känner mig dock ganska ensam. Satt och kollade på Sommarkrysset och åt middag i min ensamhet. Och Sommarkrysset som är så himla.... kåt. Kanske låter konstigt att ett program kan vara kåt, men längst fram vid scenen står det ett hundratal tjejer i åldrarna 11-15 år och Skriker bara "Johan Palm" eller "EMD" nämns. Det är ju kul en gång att höra hur högt dom kan skrika, men efter fyrtioelfte gången så blir det .. tjatigt och kåtigt. Unga och kåta små barn. Därför blev jag bara ännu mer irriterad när man inte äns kan sitta och titta på ett vanligt "underhållningsprogram" utan att det kommer värsta fjortis-tsunami-vågen över en! Men men, det ska tydligen va så nu för tiden...
Sen blev det filmen Ondskan på fyran. Den har jag sett ett x antal gånger så jag bytte kanal när låssas-farsan skulle hålla på med sitt skärp, piska han Erik och grejer. Sånna brutala saker vill jag inte se innan jag går och lägger mig.

Hörde du att M. Jackson är död föresten? 


 
                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0